Կարդալ մանկավարժ Շալվա Ամոնաշվիլու ,,Ինչ է կրթությունը,, հոդվածը:
Առանձին-առանձին մեկնաբանիր բոլոր մտքերը (ինչպես ես հասկանում արտահայտած միտքը, համաձայն ես, թե՝ ոչ — ինչու):
Եթե մարդը ստեղծվել է Աստծո նմանությամբ և պատկերով, ապա այդ դեպքում ի ՞ նչ է կրթությունը:
Կրթությունը Աստծո պատկերի բացահայտումն է երեխայի մեջ:
Այն մարդու հոգևոր էության իմացական ձգտումն է: (Ըստ ինձ դա ճիշտ է, որովհետև մարդը որոշում է սովորել գոգով և խելքով)
Այն Անմահության ճանապարհի, Անսահմանության ճանապարհի ընբռնումն է: (Գիտությունը, իմացուցյունը մարդու հոգին և մտքերը հավերժ է սարգում)
Այն դեպի Լույս տանող ուղի է: (Կրթությունը լավ և սիրուն ապագայի բանալին է)
Այն գիտակցության ընդլայնման միջոցով կյանքի ճանաչողություն է: (Կրթությունը մարդուն տալիս է հասկանալու հնարավորություն)
Այն Երկրի վրա կյանքի վերափոխման ձգտումն է՝ վեհությունը և հանդիսավոր գեղեցկությունը: (Կրթությունն է մարդուն ստիպում լավ ապագա գնալ)
Կրթությունը համընդհանուրի բարեկեցությունն է: (Կրթությունը կապում է հասկացությունները իրար)
Կրթությունը Երկրի վրա Լույսի հաղթանակն է: (կրթությամբ միայն կարելի է հասնել լավին)
Կրթությունը արթնացնում է թևեր ունեցող երեխային, բացահայտում է նրա Էությունը, սովորեցնում է թռչել մտքի արագությամբ՝ բարձր, հեռու: (Կրթությունը մարդուն ազազատ մտածելակերպ է տալիս)
Իսկ ինչո ՞ ւ թռչել քայլելու փոխարեն: (Թռչելով մարդը ավելի ազատ է, իսկ գետնի վրա մարդիկ իրանց կախված են զգում)
Որովհետև այդպես է հունցված մեր հոգևոր բնությունը, որովհետև այն ունի Տիեզերքի բոլոր հատկանիշները: (Մարդու էությունը մարդուն տիեզերքի հետ է կապում, որովհետև մարդը անվերջ ազատության ձկտում ունի)
Եվ նա, ով կարողանում է թռչել, ոգևորություն է հաղորդում երկրային կյանքին՝ այն դարձնելով առավել գեղեցիկ և հարուստ: (Երբ մեկը հասնում է լավին մյուսները տեսնելով դա հնարավոր են համարում)
Հետևաբար, երջանկացնելով և՛ իրեն, և՛ մարդկանց: (մարդիկ իրար հետ կապված են, և ինչը լինում է մեկի հետ անրադառնում է մյուսների վրա)
Գրել փոքրիկ շարադրություն (8-10 նախադասությամբ), թե ում եք համարում ձեր ուսուցիչը և ինչու. պատմեք նրա մասին, ձեր և նրա հարաբերությունների մասին, ինչ եք նրանից սովորել (կամ՝ սովորում), ինչով է նա առանձնահատուկ…
Իմ ուսուցիչը իմ հայրն է, ով ինձ տվել է կյանքի ամենակարևոր դասերը: Նա շատ լավ է շատ գիտական կողմերում, երաժշտությունում և այլ շատ բաներում: Նա ինճ շատ բաներ է բացատրել, բայց ամենակարևորը կյանքի ճիշտ ապրելու ձևերն են, ճիշտ քայլել կատարելը և հոգու, սրտի և խելքի համադրությունը:
Հիմա կարդա այս առակը և կատարիր առաջադրանքները:
- Բացատրիր ,,հոգում կրակ ունենալ,, արտահայտությունը։
Մարդ իր մեջ վառում է կրակ նշանակում է ունենալ հույս, հավատ և ցանկություն շարունակել ճանապարհը, նույնիսկ եթե այն վտանգավոր է։
- ,,Աշխարհը խավարի մեջ կընկղմվի,, — այսինքն՝ ինչ կլինի․․․
Աշխարհը կընկղմվի խավարի մեջ նշանակում է, որ երջանկությունը, հույսը կհանգեն և մարդիկ կհայտնվեն դաժան և մռայլ աշխարհում։
- Տեքստում գտիր վարժապետ, օջախ, անախորժ, բորբոքվել, վաղօրոք, խարդախ, շիջանել, սուզվել բառերի հոմանիշները։
Վարժապետ – ուսուցիչ
Օջախ – գերդաստան
Անախորժ – տհաճ
Բորբոքվել – բռնկվել
Վաղօրոք – նախապես
Խարդախ – անազնիվ
Շիջանել – հանգցեցնել
Սուզվել – ընկղմվել
- Ի՞նչ է հոգևոր ուղին և ինչպես ես այն անցնում դու (ստեղծագործական աշխատանք):
Իմ կարծիքով հոգևոր ուղին դա այն ուղին է, որի ընդացքում քո ճանապարհը ընտրում է քո հոգին, այլ ոչ թե խելխը կամ սիրտը: Այդ ժամանակ դու շարժվում ես հոգով և նայում ես միայն առաջ։
Դպրոցական ուսուցչի խոստովանությունը — Ջոն Թեյլոր Գատո (մանկավարժ, ԱՄՆ):
- Մեկնաբանիր Ջոն Գատոյի խոստովանությունը (նախաբան) սովորողի տեսանկյունից:
Ջոն Գատոյը համարում էր, որ երեխաներին պետք է ազատություն տալ, որ նա ազատ կարողանա արտահայտվել ու հնարավորություն ունենա իր ցանկությունը կարևորել։ Դա օգնում է սովորողին ապագա կյանքին ավելի ինքնահաստատուն լինել։ Ես համաձայն եմ այս ամենի հետ և մեր դպրոցում նույնպես կիրառվում են այդ մեթոդները։
Լրացուցիչ առաջադրանք.
Ծնողների հետ միասին կարդալ Աբրահամ Լինքոլնի նամակը իր որդու ուսուցչին, քննարկել և հարցազրույց վարել նրանց հետ, թե իրենք ինչ են ուզում, որ ուսուցիչը սովորեցնի իրենց երեխային (ներկայացնել հոդվածի, ձայնագրության կամ տեսանյութի տեսքով):
Ես և իմ ծնողները նուն մտքին ենք, որ Աբրահամ Լինքոլնի նամակը շատ ճիշտ էր, բացի մի մտքից: Ահա այդ միտքը <<Սովորեցրեք նրան մեղմ լինել մեղմ մարդկանց հետ և լինել դաժան՝ դաժանների հետ:>>: Ըստ ինձ դաժանի հետ դաժան լինելը կարող է միայն դիմացինին ավելի դաժանացնել, որովհետև նա կուզի հաղթել և այդպես ըստ այդ մտքի եսել պետք է ավելի դաժանանամ և այդպես անվերջ: